Ordin
Puteți comanda produsele pe care le-ați pus în coș. Conținutul coșului poate fi schimbat în orice moment, produsele din acesta pot fi șterse. Chiar și după expirarea termenului limită, sistemul își va aminti conținutul coșului de cumpărături, prima dată când v-ați înregistrat sau datele de conectare, astfel încât conținutul coșului dvs. de cumpărături nu va fi pierdut. Dacă doriți să cumpărați unul mai târziu, coșul va păstra produsul selectat.
Procesul de cumpărare
1. Selectați produsul, îl puneți în coș, specificând unitatea de cantitate. Fiecare produs este disponibil în mai multe culori și dimensiuni, selectați din meniu ce culoare și dimensiune doriți.
2. Dacă ați ales totul, puteți finaliza achiziția cu butonul de comandă. Puteți alege apoi dacă doriți să plătiți.
Plată
Prețurile de pe webshop sunt prețuri brute, adică includ TVA. Dacă ați ales să plătiți în momentul primirii, atunci contravaloarea pentru mărfurile comandate și taxa de curierat trebuie plătite curierului în numerar pe baza cuponului la livrare.
Garantia produsului
Dacă articolul primit este defect sau deteriorat în timpul livrării (acest lucru necesită inspectarea acestuia în prezența curierului la primire și, dacă nu este corect, faceți un raport cu acesta!), Acesta va fi înlocuit gratuit. Dacă acest lucru nu este posibil din orice motiv, prețul de achiziție plătit va fi rambursat. Înlocuirea bunurilor este posibilă numai dacă ambalajul original și documentele atașate (factură, bloc) sunt disponibile. Garanția suplimentară a vânzătorului și răspunderea de garanție în Codul civil și 117/1991. (ix.10.) Sz. Acestea sunt guvernate de un decret guvernamental.
Consultanță de specialitate
Puteți primi sfaturi gratuite de la experții noștri. Ne puteți contacta telefonic între orele 10:00 - 18:00 dimineața la numărul de telefon. Ne puteți trimite un e-mail la info@ortopet.ro și vă vom răspunde cât mai curând posibil. Dacă ne puteți trimite o fotografie sau un videoclip cu câinele dvs., acesta poate fi de mare ajutor și ne descrie problema specifică. Dacă aveți un diagnostic veterinar, trimiteți-ne și la noi.
„simple” declarație de transfer
Sunt de acord că următoarele date personale stocate de ortopet (fipa kft. 2119 Pécel levendula utca 41.) stocate în baza de date a utilizatorilor www.ortopet.ro vor fi transferate către OTP mobil kft. (1093 budapest, közraktár u. 30-32.) Ca operator de date. Domeniul de aplicare al datelor transmise: numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, datele despre adresa de facturare și datele despre adresa de livrare.
Scopul transferului de date este de a oferi utilizatorilor asistență pentru clienți, de a confirma tranzacțiile și de a monitoriza frauda, pentru a proteja utilizatorii.
Natura și scopul activității de prelucrare a datelor efectuate de procesatorul de date în Politica de confidențialitate SimplePay pot fi găsite la următorul link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
informații „simple” de schimb valutar
Dorim să informăm clienții noștri că tranzacția se face în HUF în timpul plății cu cardul de pe site-ul ortopet, indiferent dacă cardul titularului cardului nu se află în LEJ.
USD, EUR, LEJ afișat în pagină sunt doar cu titlu informativ, deoarece plata se face în funcție de cursul de vânzare valutar al băncii emitente în momentul debitului.
Suma debitată din contul dvs. bancar în HUF poate diferi minim din cauza modificărilor cursului de schimb datorate companiei de carduri sau emiterii de conversii bancare.
Livrare la domiciliu prin curierat
Informațiile privind transportul sunt colectate pe această pagină.
Primirea personală a comenzilor
Este posibil să ridicați produsele comandate personal la magazinul Ortopet la 1135 Csata utca 32. Hungary
Transferul personal este posibil între orele 10:00 și 18:00 în timpul săptămânii. În magazin puteți plăti în numerar, prin card de credit sau prin transfer bancar în avans.
În cazul unei achiziții personale, putem schimba produsul doar, nu îl putem lua înapoi.
Metode de plata
Plata online cu cardul de credit (prin internet)
De asemenea, puteți plăti imediat produsele comandate cu un card de credit în timpul comenzii. Plata securizată cu cardul de debit este garantată prin „simplu”. Puteți utiliza carduri mastercard, visa, visa electron, american express, maestro - acesta din urmă numai dacă este permis de banca emitentă - precum și un card web potrivit pentru utilizarea internetului. Datele dvs. vor fi perfect sigure în orice moment, deoarece plata se face pe partea criptată „simplă”. Detaliile cardului dvs. sunt gestionate exclusiv de banca „simplă” și de o bancă de pe pagina de plată cu criptare SSL pe 128 de biți, magazinul nostru web primind doar informații despre rezultatul tranzacției. După finalizarea achiziției, vom confirma, de asemenea, rezultatul plății prin e-mail sau vom trimite așa-numitul ID al tranzacției - acest număr identifică plata prin card către banca dvs.
Plata cu cardul de credit se face după cum urmează:
Selectați produsul pe pagina magazinului web
La checkout, specificați modalitatea de livrare și metoda de plată cu cardul de credit, apoi apăsați „comanda!” buton
Veți fi apoi condus la pagina „simplă” de plată securizată, unde veți introduce detaliile cardului
Apoi (încă pe pagina „simplă”) puteți începe tranzacția făcând clic pe butonul „plată” - în acest caz banca va verifica datele, va dura câteva secunde
După plată, veți reveni la pagina magazinului web, unde veți primi o confirmare a rezultatului tranzacției
După o tranzacție reușită (după valabilitatea cardului bancar și acceptarea garanției după verificare), „simplu” începe să debiteze contul titularului cardului cu contravaloarea pentru bunuri. Tranzacția va fi considerată nereușită dacă nu sunteți redirecționat de la pagina de plată la pagina magazinului web sau faceți clic pe butonul „înapoi” sau „reîmprospătare” al browserului sau puteți închide fereastra browserului înainte de a fi redirecționat către magazin . Dacă doriți mai multe informații despre rezultatul tranzacției, motivul și detaliile acesteia în cazul eșecului acesteia, vă rugăm să contactați banca dvs. care deține contul.
Informații simple despre clienți:
Puteți vizualiza informațiile făcând clic aici.
Plata la primirea mărfii (ramburs)
Dacă ați ales livrarea la domiciliu, este posibil să efectuați o plată ulterioară în numerar. În acest caz, la primirea coletului, trebuie să plătiți curierului comanda. Serviciul de curierat poate fi achitat numai în numerar la primire. Dacă doriți să plătiți cu cardul de credit, puteți face acest lucru prin plata online cu cardul de credit, în acest caz plătiți suma finală în avans, înainte de livrare.
Plata prin transfer bancar în avans
Dacă nu doriți să plătiți în numerar sau cu card de credit, este posibil un transfer bancar. În acest caz, suma finală a comenzii trebuie transferată către fipa kft în avans înainte de livrarea coletului sau, în cazul colectării personale, înainte de primire. În contul dvs. bancar. Vă rugăm să introduceți ID-ul comenzii și numele în câmpul „notificare / comentariu” al referinței, astfel încât referința dvs. să nu se piardă. De îndată ce prețul coletului ajunge la noi, vă vom anunța prin e-mail când curierul se îndreaptă sau când puteți ridica marfa.
Plata cu paypal
Dacă aveți o înregistrare paypal, puteți transfera imediat suma finală a comenzii dvs. în avans. În magazinul nostru online, plata va trece automat la pagina paypal, dacă ați ales această plată! Adresa noastră de e-mail Paypal este paypal.ortopet@gmail.com