Ați primit comanda și doriți să ne returnați produsele comandate?
Aveți dreptul de a vă anula comanda după ce aceasta a fost plasată, dar înainte de livrare. În acest caz, clientul nu are obligația de a plăti pentru anulare. Puteți anula prin e-mail, telefonic sau în scris.
Cumpărătorul poate renunța la achiziție în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, fără a da niciun motiv, în conformitate cu § 4 și § 5 din Decretul guvernamental 17/1999 (ii.5) privind contractele încheiate între persoane care nu sunt în posesia bunurilor.
Cumpărătorul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere înainte de a utiliza bunurile! Bunurile returnate nu trebuie să fie deteriorate sau utilizate, cu excepția utilizării minime necesare, în general acceptabile, cum ar fi probarea și inspectarea bunurilor. Marfa returnată trebuie să includă eticheta de hârtie de pe produs și ambalajul original.
În cazul în care articolul returnat este deteriorat, incomplet, folosit, murdar sau păros, Ortopet poate refuza rambursarea.
În toate cazurile, factura originală va fi atașată produsului.
Cumpărătorul suportă costurile de transport pentru returnarea bunurilor, ca urmare a exercitării dreptului de retragere.
Nu putem lua în primire colete trimise contra ramburs.
În cazul unei cereri de rambursare, rambursarea se va face numai prin transfer bancar în contul bancar furnizat de cumpărător sau în contul din care a fost efectuată plata cu cardul. În acest scop, vă rugăm să introduceți numărul de cont bancar și numele contului.
În cazul retragerii de către cumpărător, bunurile vor fi rambursate fără întârziere și cel târziu în termen de 14 zile.
Procedura de returnare
![]() |
1. După ce vă logați, la "Contul tău", în meniul "Istoric si detalii ale comenzilor", selectați comanda în care puteți introduce bunurile pentru care doriți să începeți procedura de returnare online. Dacă ați comandat cu un cont de oaspete, puteți accesa comanda prin intermediul linkului de urmărire pentru oaspeți pe care l-ați primit prin poștă. Dacă ați ales plata ramburs ca metodă de plată, vă rugăm să furnizați următoarele detalii bancare în formularul de retur online, pe care vă putem transfera suma rambursabilă înapoi: Numele titularului de cont |
![]() |
2. Dacă este posibil, reambalați în siguranță produsul (produsele) în cutia originală a comenzii, dacă nu, folosiți un ambalaj adecvat pentru expediere. Este important să includeți factura originală în ambalaj. |
![]() |
3. Returnați produsul (produsele) la următoarea adresă: |
![]() |
4. Vom verifica starea produsului (produselor) returnat(e) în termen de 1-3 zile lucrătoare de la primirea coletului și vă vom notifica prin e-mail. |