Ați primit comanda și doriți să ne returnați produsele comandate?

Aveți dreptul de a vă anula comanda după ce aceasta a fost plasată, dar înainte de livrare. În acest caz, clientul nu are obligația de a plăti pentru anulare. Puteți anula prin e-mail, telefonic sau în scris.

Cumpărătorul poate renunța la achiziție în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, fără a da niciun motiv, în conformitate cu § 4 și § 5 din Decretul guvernamental 17/1999 (ii.5) privind contractele încheiate între persoane care nu sunt în posesia bunurilor.

Cumpărătorul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere înainte de a utiliza bunurile! Bunurile returnate nu trebuie să fie deteriorate sau utilizate, cu excepția utilizării minime necesare, în general acceptabile, cum ar fi probarea și inspectarea bunurilor. Marfa returnată trebuie să includă eticheta de hârtie de pe produs și ambalajul original.
În cazul în care articolul returnat este deteriorat, incomplet, folosit, murdar sau păros, Ortopet poate refuza rambursarea.

În toate cazurile, factura originală va fi atașată produsului.

Cumpărătorul suportă costurile de transport pentru returnarea bunurilor, ca urmare a exercitării dreptului de retragere. Nu putem lua în primire colete trimise contra ramburs.

În cazul unei cereri de rambursare, rambursarea se va face numai prin transfer bancar în contul bancar furnizat de cumpărător sau în contul din care a fost efectuată plata cu cardul. În acest scop, vă rugăm să introduceți numărul de cont bancar și numele contului.

În cazul retragerii de către cumpărător, bunurile vor fi rambursate fără întârziere și cel târziu în termen de 14 zile.

Procedura de returnare

1. Doriți să ne returnați produsele în calitate de oaspete sau de client înregistrat?
Dacă ați cumpărat în calitate de OASPETE, vom avea nevoie de un formular de retragere completat. Puteți găsi o versiune descărcabilă pe pagina de urmărire a oaspeților. Conectați-vă cu ID-ul comenzii și cu adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda. ID-ul comenzii va fi inclus în e-mailul pe care îl primiți și este format din 9 litere.
În calitate de CUMPĂRĂTOR ÎNREGISTRAT, puteți raporta și urmări online returnarea produsului dumneavoastră. După ce vă conectați, puteți accesa comanda corespunzătoare prin intermediul butonului Detalii de pe pagina Istoric și detalii ale comenzii din Contul meu.
Dacă preferați să vă înscrieți online, vă puteți înregistra în continuare pe pagina Urmărire-oaspete, introducând o parolă.
În caz contrar, descărcați FORMULARUL DE ÎNSCRIERE de pe site, imprimați-l, completați-l și atașați-l la pachetul dumneavoastră.
Dacă vă aflați în perioada de returnare, puteți SELECTA produsul (produsele) pe care doriți să îl returnați în tabelul din partea stângă a produsului (produselor) comandat(e).
Dacă este necesar, nu uitați să introduceți datele dumneavoastră bancare în caseta de text de sub tabel. Butonul Retur de marfa va începe procesul.
2. Ambalarea unui pachet de retur
Dacă este posibil, reambalați în siguranță produsul (produsele) în cutia originală a comenzii, în cazul în care nu folosiți un ambalaj adecvat pentru expediere.

Puteți găsi ADRESA DE RETUR PRE-INSTALATĂ pe pagina menționată mai sus, sub butonul Descărcați eticheta de retur. Imprimați-o și lipiți-o pe cutie.

Este important să includeți factura originală în ambalaj.
Factura v-a fost trimisă ca atașament de e-mail, dar dacă ați comandat ca și client înregistrat, o puteți găsi și în contul dvs. în detaliile comenzii.

Dacă cumpărați în calitate de oaspete, includeți și un formular de retragere împreună cu pachetul dumneavoastră.
Date necesare pentru trimiterea prin curier sau realizarea propriei etichete:

Ortopet Shop
Budapest
Csata utca 32.
1135
Ungaria
info@ortopet.hu
+36301942078
3. Recepționarea coletului
În termen de 1-3 zile lucrătoare de la primire, vom verifica starea produsului (produselor) returnat(e) și vă vom notifica prin e-mail.