Ați primit comanda și doriți să ne returnați produsele comandate?
Aveți dreptul de a vă anula comanda după ce aceasta a fost plasată, dar înainte de livrare. În acest caz, clientul nu are obligația de a plăti pentru anulare. Puteți anula prin e-mail, telefonic sau în scris.
Cumpărătorul poate renunța la achiziție în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, fără a da niciun motiv, în conformitate cu § 4 și § 5 din Decretul guvernamental 17/1999 (ii.5) privind contractele încheiate între persoane care nu sunt în posesia bunurilor.
Cumpărătorul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere înainte de a utiliza bunurile! Bunurile returnate nu trebuie să fie deteriorate sau utilizate, cu excepția utilizării minime necesare, în general acceptabile, cum ar fi probarea și inspectarea bunurilor. Marfa returnată trebuie să includă eticheta de hârtie de pe produs și ambalajul original.
În cazul în care articolul returnat este deteriorat, incomplet, folosit, murdar sau păros, Ortopet poate refuza rambursarea.
În toate cazurile, factura originală va fi atașată produsului.
Cumpărătorul suportă costurile de transport pentru returnarea bunurilor, ca urmare a exercitării dreptului de retragere. Nu putem lua în primire colete trimise contra ramburs.
În cazul unei cereri de rambursare, rambursarea se va face numai prin transfer bancar în contul bancar furnizat de cumpărător sau în contul din care a fost efectuată plata cu cardul. În acest scop, vă rugăm să introduceți numărul de cont bancar și numele contului.
În cazul retragerii de către cumpărător, bunurile vor fi rambursate fără întârziere și cel târziu în termen de 14 zile.
Procedura de returnare
În caz contrar, descărcați FORMULARUL DE ÎNSCRIERE de pe site, imprimați-l, completați-l și atașați-l la pachetul dumneavoastră.
Dacă este necesar, nu uitați să introduceți datele dumneavoastră bancare în caseta de text de sub tabel. Butonul Retur de marfa va începe procesul.
Puteți găsi ADRESA DE RETUR PRE-INSTALATĂ pe pagina menționată mai sus, sub butonul Descărcați eticheta de retur. Imprimați-o și lipiți-o pe cutie.
Este important să includeți factura originală în ambalaj.
Factura v-a fost trimisă ca atașament de e-mail, dar dacă ați comandat ca și client înregistrat, o puteți găsi și în contul dvs. în detaliile comenzii.
Dacă cumpărați în calitate de oaspete, includeți și un formular de retragere împreună cu pachetul dumneavoastră.
Ortopet Shop
Budapest
Csata utca 32.
1135
Ungaria
info@ortopet.hu
+36301942078